090324

Hello! Skoldagen har varit bra. Slöjden är ju inte alls så hemsk som jag trott att den varit, utan jag gick dit idag och hann att arbeta med det jag missade. Så sjukt underbart att inte känna att man ligger så efter. Edvin var rena underhållningen idag. Är lite små trött, men det går la över förhoppningsvis. Jag slutade vid klockan två och när jag kom hem, så kom jag hem till en otroligt fräsch lägenhet. Vet ni vad? Zarah har städat våran lägenhet! Jag blev helt paff, men gud vad fint det är nu. Det behövdes verkligen och vi skall försöka att hålla det så fint ett bra tag framöver. Vilket jag verkligen tvekar på, men man kan alltid hoppas. Nu skall jag sätta mig och plugga massa och sedan vara med C. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0