090322

Hello! Dagen blev la bra tillslut endå. Julia kom till mej vid halv nio tiden. Vi chillade med Zarah och Alexandra och väntade på att Salem skulle komma hem från jobbet. När han väl gjorde det så körde han mej och Julia till Kinna. Vi åkte till Jonelia där vi kollade på film och bara snackade. Allmänt trevligt, som vanligt. Många skratt blev det också! haha. Kom precis hem för en stund sedan, broshan kom och hämtade mig och Julia. Det är sjukt underbart nu när han har fått körkort och detta är första gången jag åker med honom. Jag är rätt så trött, vill lägga mig och sova. Men eftersom jag är ansvarig för att ha nycklen ikväll, så betyder det att jag måste vara uppe tills Zarah eller Samah kommer hem. För annars kommer de inte in. Åh, jag hatar sådana här kvällar när det blir så. Tiden går så segt!  Kom ihåg förr i tiden så var jag alltid den som var hemma tidigast och fick alltid vara uppe tills någon av dem kom hem och somnade jag, så var jag illa ute nästa dag. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0