090318

Hej! Dagen har la varit som alla andra dagar, dock lite mindre bra. Men vädret har varit jättefint och skönt. Satt ute med de andra tjejerna på håltimman och det var varmt. Så otroligt härligt! Äntligen börjar det kännas som vår. Annars har jag precis duschat och kollar på Top Model. Jag duschar alldeles för mycket nu för tiden, vilket inte är bra. Jag brukar annars duscha mitt hår varannan dag, och kroppen varje dag. Men tillslut blir det att jag även duschar håret varje dag. Icke bra, Aliaa! Jag skall bara sitta hemma idag och ta det lugnt, är rätt så sliten och trött. Lite plugg blir det också. Imorgon är det torsdag, jätteskönt. Vi har simmning direkt på morgonen. Jag längtar tills på fredag, åh mucho roligt kommer vi! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0