090317

Hej! Idag har jag inte varit i skolan och sov till klockan två. Det var skönt, men jag är fortfarande lite trött. Förstår inte det riktigt, hehe. Jag har ifall hunnit att duscha o kolla på TV. Orkar inte göra så mycket heller. Det är ifall fint väder ute, men det blåser kallt. Kände det innan när jag skulle öppna fönstret och kolla om det var kallt eller inte. Samah är och köper pastell färger till mej, så att jag kan fortsätta med min bilduppgift som skall vara inne på fredag. Tänkte att jag endå inte har något bättre för mig, så kan lika bra forsätta att arbeta med den så att jag blir klar. Men är inte så mycket kvar jag behöver göra. Idag är det tisdag föressten och massa bra program på TV!

Kommentarer
Postat av: Nathy

Sv: Jag drar inte alla över en gräns..

Jag orkar inte tjafsa mer om det dära.. jag ber om ursäkt och förstår om du/ni tog illa upp då jag uttryckte mig fel. Såå ska vi lägga ner det nu eller? :)

2009-03-17 @ 18:45:11
URL: http://nathydemecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0