090316

Hello! Det var kämpigt att gå upp på morgonen, men det vände sig endå ganska snabbt. Jag var ju trots allt tvungen att gå upp på morgonen. När jag kom till skolan så kollade vi på någon film och hade sedan håltimma i ungefär 2,5 timma. Cely gick hem, men det gjorde inte jag. Vet inte riktigt varför? haha. Men det gick rätt så segt och efter det så hade vi SO, bild och kemi. Kemin var nog roligast. Jag, Cely, Amanda och My hade faktist jättekul och vi labbade idag. Vilket vi skall göra på fredag också, jag längtar! Vi håller på att elda och bränna saker. Idag har jag inga planer alls, har SO prov på onsdag. Så tänkte att jag kanske skulle börja plugga på det? Mjo, känns som att jag inte har en enda ledig dag längre då jag inte behöver plugga. Detta suger! Men det är bara att stå ut, för snart har vi påsklov. Samah och Alex ville att vi skulle dra upp till Napoli senare. Vi får väll se! Puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0