090315

God eftermiddag! Hann tyvärr inte blogga igår, men det var ifall en trevlig kväll. Jag var hemma vid fyra i morse och jag var så otroligt trött. Jag la mig i sängen och kollade på någon film som gick på TV och somnade. Vaknade vid två och var fortfarande trött, vilket jag är nu också. Hoppade i duschen för att förhoppningsvis bli piggare, men icke sa nicke. Så nu sitter jag här och skall strax fixa mitt hår och så. Samah är och köper en ny plattång i Borås, fast den vi ville ha fanns inte inne. Så hon ringde mej och frågade om hon skulle köpa någon annan och då sa jag ju självklart. Man kan ju inte alltid använda samma plattång? Men sedan tvekade hon verkligen på om vi skulle köpa någon annan plattång och tillslut så gav jag upp. Åh, söndag.. ibland tycker jag om denna dagen och ibland inte. Men bra program är det ifall på TV ikväll! Nej, fixa håret och plugga var det. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0