090313

Hello! I morse när jag höll på att sminka mig och skulle kolla på klockan, så såg jag att det var fredagen den 13e idag. Andra gången på detta året, coolt faktist! Dagen har varit jättebra och engelska provet gick hyffsat bra känns det som. Jag slutade ifall direkt efter matten. Våran musik lärare var sjuk idag, så vi fick sluta tidigare än vanligt. så jävla gött! Killarna i klassen blev så sura, eftersom att dom hade teknik och slutade kvart över tre, medans vi slutade tjugo i två. När jag kom hem så duschade jag håret. Sedan kollade jag på TV och blev små tjaffs mellan alla systrar nu innan Zarah och Samah skulle åka. Men vet ni vad? Jag orkar inte bry mej, så otroligt löjligt bara. Sedan kom Ulla och Lavi en stund, för Lavi ville låna kläder för att hon skulle åka iväg ikväll. Det gjorde hon och sedan gick dem. Nu sitter jag här ensam i lägenheten och det är härligt. Lite smått arg, men det går över. Är även trött, men skall försöka att hålla mej uppe. Mitt smink blev så snyggt idag, att jag inte vill förstöra det ifall jag skulle göra något ikväll. Tänkte sätta mig och locka håret kanske eller plugga lite? Mjo, låter vettigt. Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0