090312

Hello bloggen! Har inte hunnit blogga förrens nu, men bättre sent än aldrig. Skoldagen var hyffsat bra, rolig idrottslektion ifall. Nu i två veckor framåt så har vi simmning, sovmorgon och inga idrottslektioner alls. Eller jo, en idrottslektion på torsdag, men då skall vi bara simma en gång och sedan är det liksom ledigt från idrotten tills simmningsveckorna är klara. Det är så sjukt underbart! Efter att simmningsveckorna är över, så har vi två veckors stegkombination ( ? ) och sedan ingen idrott på tre veckor pga praktik och sportlovet. Gött för dem som åker till Klövsjö, missar idrotten ännu mer. haha. Idag har jag ifall sovit och pluggat. Känns härligt, för nu kommer jag inte kunna sova i natt för att jag är så otroligt pigg. Men då kan jag ta och plugga ännu mer. Har engelska prov imorgon som sagt, dock inte så nervös längre för att jag har pluggat. Inget alls bra på TV ikväll, så jag skall strax sätta mig o plugga. Ska även kolla om Samah har kommit hem ifrån affären, jag har börjat med en ny diet. Min egna speciallare! haha. Vi hörs, puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0