090311

God eftermiddag! Jag sitter och äter glass medans jag kollar på Gilmore Girls. Mina ögon är halvt döda, men dagen har varit bra. Goa lektioner och hyffsat bra folk. Slutade vid tre, kom hem och åt lite sedan fastnade jag vid datorn. Skall strax hoppa in i duschen och duscha kroppen. Fasten jag egentligen inte orkar det! Det är något jag måste göra varje dag, men det är ju inte bra att tvätta håret varje dag, så det får bli varannan dag. Efter det hade jag tänkt och sätta mig och plugga lite engelska. Som sagt, prov om två dagar och vill gärna kunna detta provet. Engelska är ju trots allt ett basämne. Nej, nu skall jag gå så att inte dagen bara rusar förbi. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0