090310

Hej! Klockan är strax halv två och jag är fortfarande uppe. Men ingen fara, för imorgon är det endå ingen skola. Gott! Jag kollar på TV just nu och fick ett samtal. Gissa vem det var ifrån? Jo, självaste Zarah som ligger en väg ifrån mig. Jävla latmask. Hon ringde för att fråga om det fanns något gott att äta. haha! Jo självklart sa jag och hon kom förbi en sväng. Jag är trött och mina ögon svider, borde nog egentligen gå och lägga mig. Jag sa god natt till mamma och pappa vid ungefär halv tolv tiden, men nja gick inte och la mig. Imorgon blir det att duscha, ta det lugnt, plugga och kolla på massa bra program. Det är ju trots allt tisdag. God natt lovers, hörs imorgon efter en låång sovmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0