090309

Hej på er. Kvällen med Zarah och Steph var mysig. Efter att vi kollat klart på alla program, så gick vi upp till Frölich och sedan var vi ute och gick en stund. När jag kom hem så fixade jag lite i mitt rum, som förövrigt är jättestökigt pga att vi var här innan. Men jag klagar inte! haha. Lyckas alltid bli så efter att vi varit i mitt rum. Och, en sak jag verkligen stör mig på är att ha ett stökigt rum. Förr var jag verkligen inte sån här, men saker och ting förändras ju. Så skall la ta och städa här imorogon, igen! Sedan satte jag mig och kollade på TV och satte på laptopen. Jag fick iden att sälja mina skor jag köpte från Nelly, pga att jag inte tror att jag kommer använda dem. Jag vet redan två som vill köpa dem och det är både Zarah och Samah. Men saken är att säljer jag dem till någon av dom, så blir nog den ena sur. Så, vi får se med den saken. Men jag skall ifall lägga ut dem på Tradera, om jag inte hör med någon annan som vill köpa dem. La faktist ut ett par andra skor och så på Tradera nyss. Får la se om någon nappar, skulle ju bara vara trevligt isf. Men om ni läsare skulle nappa på mina Nelly skor, så skriv någon kommentar eller något. Bilder på skorna finns i någon av kategorierna eller i inläggen sedan månad februari. Puss och kram, klockan är nu tre på natten och jag inte lagt mig än. Fy!



Kommentarer
Postat av: stephanie

apaa, vet att du kollar nog din blogg mer än Z så be henne när hon ska färga håret att inte fixa hela håret om man säger så du vet va ja menar ja glömde ja skulle ta de igår !

2009-03-09 @ 16:42:20
URL: http://lastephaniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0