090308

Hello people. Jag har precis kommit hem, det har varit en ganska trevlig kväll endå. Det började allt med att jag och Zarah satt vid varsin dator, i olika rum. Och, vi blev så otroligt sugna på att äta MC mat. Så vi ringde broshan och kolla vart han var. Snäll som han är, så åkte han och köpte med sig massa mat till mig och Zarah. Shit, vi blev så mätta att vi trodde vi skulle spricka. Vi åt nog för 2 veckor, om inte mer. Vi kollade på en jättebra komedi film som gick på TV3. Efter några timmar, så gick jag, Zarah och Divo ut och gick. Det var mysigt och vi hade det trevligt. Vi gick först upp till Frölich, för att Divo skulle köpa mat och jag som redan hade ätit massa, var tvungen att köpa en glass. Jag vet inte riktigt varför, för det var ju så kallt ute. Men jag gjorde det ifall! Öppnade glassen och sedan slängde jag bort den, haha. Det var äckligt kallt! Vi satte oss ifall vid Ängskolan och pratade om lite grejer. Smart som jag är, så hade jag på mig tights, korta shorts, en t-shirt, tjock halsduk och min skinnjacka. Som sagt, jag började tillslut att frysa till döds nästan. Så vi gick upp till Frölich, ( igen! ) för att de behövde köpa cigg. Och, nu sitter jag här hemma. Zarah sitter och torskar på sin laptop vid sängen och jag vid min. Skall strax gå och lägga mig, så att jag är pigg tills imorgon och kan få sova ut lite extra. Och, jag vet att jag inte skulle nämna detta ordet på min blogg för ett tag, men synd nog så måste jag. Jag måste plugga imorgon, om jag ens ska ha chans att göra mitt fysik prov på måndag. Skulle ju egentligen pluggat lite extra lite då och då i helgen, men som ni förstår. Plugg + helg = funkar inte för min del! God natt och hoppas att ni haft en kanon kväll! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0