090304

Hej! Skoldagen har varit bra. Blev dock jättetrött på b-språket som vi hade sista lektionen. Vi kollade på någon film som var jättetråkig, så jag satte på mig hörlurarna och lyssnade på musik och lyckades somna. Det var så härligt! Vaknade precis upp inan vi skulle sluta. Vi fick även sluta tidigare, så jag gick hem själv. Cely hade franska prov, vet ej om hon hade gått hem eller inte. Nu kollar jag på Vänner och skall strax börja plugga. Har fysik prov tills på fredag och även matteläxa. Tänkte börja med matteläxan först, sedan plugga aset av mig på fysiken. Jag vill att denna veckan skall vara över och bara få ha helg! Gud, jag längtar så mycket. Föressten, vi har ledigt på tisdag. Lycka! =) Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0