090303

Hej på er. Dagen började med SO i morse och sedan hade vi någon sak med att vi skulle sitta i grupper och diskutera olika ämnen. Minns inte vad det hette, men något var det ifall. Var rätt så trevligt, trodde inte det skulle bli det pga att Amanda är sjuk och inte är i skolan. Sedan hade vi rast och efter det matte. Det gick bra! Nu är jag hemma lite, det är så jävla kallt och mår lite smått dåligt. Men jag skall strax iväg till skolan igen för att ha svenska och b-språk. Sedan slutar jag strax efter två och det skall bli så skönt och sluta tidigt. När jag kommer hem skall jag duscha och sedan plugga. Vädret ute är inget vidare, så blir bara en chill dag hemma. Skönt! Ikväll är det även sesongs premiär av DH och Christine. Me like. Jag skall gå nu, bloggar senare. Puss o kram!

  Tycker om denna låt, har verkligen fastnat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0