090302

Hej! Skoldagen har varit bra, har varit väldigt mycket skratt idag. Jag och Cely har varit i full gång. Sista lektionen hade vi fysik och jag trodde jag skulle dö, helt seriöst. Det var så tråkigt! Vi gick ifall genom provet och fick läsa lite, har nämligen prov på fredag. Jag hade inte ätit på hela dagen och var jättehungrig när jag kom hem, men när jag väl åt så fick jag så jävla ont i magen. Fyfan, det gör så jävla ont att jag tror att jag skall dö, igen. Känns som att jag velat dö hela dagen, men icke sa nicke. Här skall vi vara positiv! Känner förövrigt för att spy, fyfan! Lyssnar på musik just nu, skall strax börja kolla på How I meet your mother. Det är en komedi serie som är så sjukt bra och rolig! Har nämligen serien på datorn. Gött och få till sig några till skratt. Efter det skall jag försöka att plugga lite. Jag är trött också, ja juste. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0