090301

Hej på er. Igår kväll var väldigt bra, trots vissa grejer som gick lite snett. Vi drack, pratade, sjöng singstar, spelade guitar hero och massa. Sjukt kul var det ifall. Och när det gäller oss, så skall det alltid hända något. När det väl händer, så är det alltid något positivt. Jag älskar er, tjejer. Måste tillägga att Julias lillasyster Victoria är så jävla cool! =) Cely gick hem tidigare ifrån Julia, men jag stannade. För jag skulle endå ha följe hem med Samah. Men så kom hennes buss senare, så att jag pallade inte vänta på henne ute i kylan, det var fruktansvärt kallt. Så jag var hemma vid tre på natten och sedan får jag ett sms av Samah att hon är på bussen nu, så snäll som jag är så gick jag ut i kylan och mötte henne endå. När vi väl var hemma så pratade vi lite om kvällen, kollade på tv och åt. Blev en kort stund, för vi var båda så jävla trötta. Så vi gick och la oss. Jag orkade dock inte tvätta av mitt smink, så när jag vaknade i morse så såg jag helt snygg ut. Not! =) haha. Samah är och köper färg  nu, jag skall färga mitt hår svart. Ser ut som att det är brunt nu och det är inte snyggt. Vi hörs senare. Puss! Ja juste, första mars idag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0