Liten del av mitt år, 2008.

2008, började jag intressera mig för skate och just nu tycker jag att det är hur roligt som helst.
Har just nu skejtat i 10 månader.


Zara och Steph tog studenten och det var en väldigt bra dag.
Dem var så otroligt lyckliga när dem sprang ut från skolan.


Jag spelade Innebandy, fast sedan slutade jag för att
jag inte tyckte om laget längre, och den bästa tränaren
hade slutat. Dock ångrar jag det.


Jag festade lite mer än vanligt detta året, och det var så jävla roligt.


Jag har hunnit vara utomlands tre gånger.


Jag har piercat mig två gånger, men ångrat mig efter
några veckor eller månader och inte haft kvar piercingen.


Jag har varit i Stockholm med Steph, Felipe och Dante.


Kommentarer
Postat av: Elina

du har haft ett bra år verkar det som. ;D

2009-02-09 @ 03:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0