Del 2, 2008.


                                                            

Jag praktiserade på Solgården med Cely, 
    och här är sötaste Elias på kort.


Jag bytte stil och blev en skatenörd.


Jag var även i Rhodos.


Jag slutade sjuan och det efterlängtade sommarlovet hade precis börjat.


Jag fyllde fjorton år den 6 maj och som födelsedagspresent,
så fick jag åka utomlands och jag valde självklart Tunisien.
Här är jag i Tunisien 22/5. Även brun :D


Jag var i Liseberg med Anna, Ulla och Cely.


Jag såg Håkan Hellström när han uppträde på Liseberg.


Jag piercade mig i läppen, två gånger dock.


Jag var idrottsvärd med Emil och jag var super glad.


Zara fyllde tjugo år.


Efter en lång period med mitt älskade och saknade blonda hår,
så färgade jag mitt hår svart.


Det blev många fester, och detta är en av dem.
Hos Stephanie i Tranemo.


Zara flyttade till Stockholm och det var sorligt som fan.


Efter en lång paus, så började jag att blogga igen.


Tjejerna inan utgång.


Jag intresserade mig för ett nytt band, Slipknot.


Men jag älskade/älskar fortfarande Tokio Hotel. Fur Immer!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0