090201

Första februari idag. Tiden går sjukt fort, men det är ju bara bra. Vill ju ha sommar! Kom hem för en stund sedan, har varit ute och gått med Alexandra. Det var chill och väldigt härligt. Var inte heller så kallt ute, trots att jag bara hade en tjock tröja på mig. Klockan är tjugo i ett ungefär och tiden går väldigt segt när det gäller klockan. Känns som att hela dagen har gått jättesegt, men det kanske beror på att jag inte haft något att göra heller. Har blivit vän med religion boken ifall. Har ju prov på tisdag. Och duktig av mig att plugga lite på en lördag tycker jag. Orkar inte skolan i veckan, men detta är ju bara sista veckan inan lovet och det kan inte bli bättre. Så jävla skönt, fy! Jag ska bara njuta av lovet och försöka ha kul. Nu ska jag kolla på film och äta godis. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0