Win a Date With Tad Hamilton.

Hello again! Samah bakade ju som sagt inan och det blev la sådär. Tycker inte om choklad när det gäller bakelser. Men det var helt okej. Hon är suverän på att baka! Kollar just nu på en film som går på 5:an. Filmen heter Win a date with Tad Hamilton. Handlar om en tjej som vinner en dejt med en jättesnygg rik kille som är väldigt känd. Den killen som spelar den snygga och rika killen är Josh Duhamel som är med i Las Vegas. Han är ju så snygg! Imorgon är det ifall alla hjärtans dag. Inga planer där heller, ensam hemma med Zarah och broshan. På dagen ska jag och Cely till Julia ifall. Sedan på kvällen så får jag hoppas att jag, Zarah och Steph hittar på något. Kanske bara chillar hemma, dricka och så. Det är gött! Steph är ju iförsig sjuk också, men men. Något jag verkligen inte ska vara imorgon, det är att vara ledsen över något eller vara deprimerad. Fy på sådant! Imorgon ska jag vara på mitt bästa humör. höhö. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Nathy

Party vore nice! ;)

2009-02-13 @ 22:32:23
URL: http://nathydemecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0