Why?!

Varför ska aldrig något funka när jag vill att det ska funka? Jävla skit! Skulle  ju egentligen lägga mig inan, som jag skrev i ett tidigare inlägg, men det var bara kanske. Men som ni ser, så gick jag inte och la mig. Tänkte att jag skulle kolla på Twilight, men då skulle jag bara plötsligt bli sådär kär i Edward. Han är ju inte alls fin egentligen, förutom i filmen. Och nej, han är för vacker så jag kunde tyvärr inte kolla på filmen. Skulle la förmodligen gråtit också. Så jag bestämde mig för att kolla på The City. Men när jag väl skulle in på www.MTV.com  så funkade det inte. Jag försökte flera gånger och tillslut så gav jag upp. Så typiskt! Jag ger det en sista chans, annars blir det sängen. Vi hörs imorgon, puss på er! =)


Och vet ni vad? Mitt batteri till min kamera är borta, jag laddade det häromdan men glömde sedan av vart jag lagt det. Så nu kan jag inte använda den, får nog ta och leta efter det imorgon. Stakars S som får stå ut med mig! haha.

Kommentarer
Postat av: Chriz

Stay tuned , Jocke Berg har goda chanser till "dagens stjärna" såsmåning om skulle ja tro ;)

2009-02-12 @ 03:17:47
URL: http://chrippz.blogg.se/
Postat av: anna

Har du några speciella planer till sommaren =) ?

2009-02-12 @ 15:29:01
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0