Varmchoklad, TV och plugg.

Hej på er! Slutade skolan vid kvart över två och gick raka vägen hem. Jag och Ulla åkte inte in till Kinna idag och kollade praktik plats. Jag hade inte heller snackat med henne sedan lunchen och hon slutade senare. Fast vi slutar strax efter klockan två imorgon, så ska kolla om vi kan åka in då. Sedan jag kom hem ifrån skolan har jag ifall arbetat med Så levde man förr. Det har gått bra. Nu har jag gjort bildarkivet, som blev lite si och sådär. Fick använda tejp, eftersom att jag icke kan klistra fast foton. Jag scannade inte fotona, utan har original bilder som jag ska använda i arbetet. Har även gjort släktträdet, blev dock lite lättare än jag trodde. Har ju inte så många släktingar på mammas och pappas sida som är i liv, så det blev inte så många uppskrivna. Men det duger som det är, kan ju inte återuppliva dem igen. Nu är jag klar med hela arbetet, dvs skrivningen, intervjung, släktträdet, bildarkivet, avslutningen, innehållsförteckning osv. Ska bara skriva ut vissa papper, gick inte och göra det idag när jag satt vid datasalen. Något konstigt var det med skrivaren, eller så skrev jag ut papprena någon annan stans. haha! Sen blir det att sätta ihop arbetet och se hur det ser ut. Jag ska dricka varm choklad nu. Mums! Puss på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0