Tisdagar

Hej på er! Sovit gott? Förr i tiden så älskade jag tisdagar, för då var skoldagarna så chill och massa bra program på TV. Idag, så suger dem rejält. Lektionerna på tisdagar, suger. Okej, kanske inte alla. Men speciellt en lektion! Och, absolut inget bra på TV. Förutom Top Model. Men de programmen som visades på 5:an? Tycker att alla bra program ska ta och börja snart igen. Ni är efterlängtade! Fast idag är jag nog den lyckligaste, för jag har ingen skola och det är just tisdag! Kan inte bli bättre. Vaknade ifall vid tolv tiden, satte på laptopen och gick och satte mej i soffan. Tänkte strax börja städa, men när jag vaknade så fann jag Samah i min säng. Misstänker hon hade övernattat där. Dock är jag fortfarande trött..men lägger jag mig igen, så kommer jag aldrig komma upp på långa vägar. Åh, jag orkar inte städa! Det är så mycket. Kläder precis överallt, skräp lite här och där, vinglas bredvid sängen, Redbull/Burn flaskor vid speglen, chips, godis, glas precis överallt. Finns inte ett enda ställe där det inte finns saker. Usch! Nej, nu ska jag ta tag i kragen och börja städa. Vi hörs, ha en bra dag sålänge! =) Vad ska ni hitta på idag föressten?

                                                 

Njut av denna låten! Jag älskar den, The Killers is the shit!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0