Tidig söndagsmorgon.

Hej! Vaknade precis vid halv sex. Vet inte varför, men jag vaknade ifall inte pigg. Skulle upp vid sex egentligen och väcka lillebror, eftersom att han har cup idag. Han är så söt! Hjälpte ifall till med att packa ner hans matsäck och så. Kläder får han bestämma sig själv för, tycker han e stor nog för det. haha! Ska strax gå och lägga mig igen, ska bara ta farväl av honom och önska honom lycka till. Han har varit uppe flera gånger inatt och trott att det är morgon och varit helt upprörd och varje gång har jag sagt till honom att gå lägga sig, för att det är flera timmar kvar. Idag blir det ifall en plugg söndag, tror jag. Yeah, om jag orkar dvs. Men orka funkar inte i detta läget, jag måste träna, träna och träna. Ska ju kunna detta provet. Nu ska jag gå, men vi hörs senare när jag piggnat till! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0