Steph, Zarah, efterlyst och plugg.

Nu sitter jag och kollar bilder med S, Z och S. Asså jisses, jag förstår inte hur vissa människor kan ta bilder på sina bröst, häck osv och sedan lägga ut det? Och sedan undra varför man får rykten.. seriöst!! Jaja, Efterlyst börjar om en timma, det ska bli skoj. Tycker om det programmet, men skall försöka att klämma in lite plugg också. Som ni förstår när Zarah och Steph är här, så blir det aldrig något plugg för mig. Alldeles för roligt har vi! =) höhö! Vi hörs imorgon och önska mig lycka till på provet. Puss på er sötisar!

Kommentarer
Postat av: Zara

Haha måste du alltid skylla på mig och Steff:o

2009-02-26 @ 21:02:28
URL: http://justlovemyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0