Sova, Sova, Sova.

Hej på er! Vaknade vid halv fyra idag. Jag var helt utvilad, men nu är jag endå lite små trött igen. Men det är bara bra, för det betyder att jag kan somna ikväll. Förhoppningsvis! Precis när jag vaknade, så märkte jag att jag hade fått massa sms. Så det fick bli att svara på alla och sedan duscha. Ingen är hemma, förutom jag och Zarah. Men hon sover. Så det är helt tyst och lugnt. Kom ut ifrån duschen för en stund sedan. Ska strax föna håret och sedan kommer Alexandra hit, så hon ska ta med sig sin plattång. Samah kommer även hem snart. Medans jag fönar håret så ska jag kolla på The Hills. Har blivit helt besatt och det är så bra. Är just nu på sesong 3. Sesong 1 och 2 är inte lika bra som sesong 3 och 4. Men vi hörs ik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0