Söndagkväll

Hej på er. Efter inlägget jag skrev inan, så gick jag och mötte Zarah och Alex. Sedan gick vi hem till mej. De berättade om kvällen och sa att de hade det jättetrevligt. Blev avis! Fick se massvis av bilder sedan kvällen. Var ju massa snygga killar också. Damn! haha. Och, Medina var där. Fast jag har träffat dem en gång förut när vi var i Tunisien. Dem är ju trevliga! Var och köpte massa gott inan med Zarah, och Samah var uppe vid Videomix och köpte godis och mat. Så nu har vi massvid med gott hemma! Blir filmkväll med Zarah ikväll. Eftersom att jag har fått en ny kusin, så ska jag, mamma och Zarah åka till Alingsås och hälsa på. Broshan vill inte hänga med, pappa är i Göteborg, Samah och min lillebror ska till Kaskad och bada. Eftersom att min lillebror har snackat om det jättelänge, så imorgon blir det av. Så blir bara jag, Zarah och mamma som åker. Fast mamma blir kvar där tills på onsdag, så jag och Zarah åker hem på kvällen. Härligt och få se ungen! Det blev en söt liten flicka. Välkommen till familjen! Nu ska jag fortsätta att kolla på Skins. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0