Snö är ju rätt så mysigt trots allt!

Igår när vi var på väg hem ifrån Kinna, så hade det ju snöat rätt så mycket och jag fick iden att mula Julia. Julia gick framför mig, så jag sprang emot henne och mulade henne i ansiktet. haha, jag är så jävla bäst! Och, fullträff också! Sedan lyckades jag och Steph att mula Zarah också. Fullträff där också. Grymma är vi ju! höhö. Zarah gjorde även snö änglar. Skulle också gjort det, men vågade inte. Hade bara på mig tights och hade förmodligen blivit sjuk. Vi skulle egentligen ut idag och åka pulka och sådant. Ja visst, barsnliga får la alla vara ibland! ;) Men då har ju hälften av snön gått bort och vi vaknade lite försent för det. Men vet ni vad? Trots att jag nästan alltid hatat snö, så är det super mysigt!





A loving heart is the beginning of all knowledge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0