Så jävla trött..

Jag kunde inte sitta i mitt rum inan och plugga, pappa arbetade i vardagsrummet och alla andra var lite överallt i huset. Antingen lyssnade dem på musik, satt vid datorn, kollade på TV eller snackade bara allmänt. Jag kan inte sitta i ett rum med massa ljud och plugga, för då kan jag inte koncentrera mig. Och, jag läser ju högt eftersom då lyssnar jag på  mig själv och får in mer då. Så jag satte mig i köket tillslut, vid middagsbordet. Pluggade i ca 40 minuter och sedan vips så somnade jag. Vaknade upp för ungefär 5 min sedan. Fy, det var gött och få sova. Jag är så fruktansvärt trött och behöver få sömn. Ikväll blir det fan att lägga sig tidigt, oavsett vad. Zarah är bussig och är iväg och köper redbull. Gött! Men denna veckan har jag druckit massa redbull på dagen och blivit extra pigg och då inte kunnat somna på kvällen sedan. Men idag måste jag ta en för att piggna till och plugga vidare. Jisses, det är fredag snart.. jag ska då sova ut!!! =) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0