Rihanna & Chris

Att folk skriver att " Chris Brown är så söt och sjunger bra. Han skulle aldrig slå någon " blablabla. Ta och kör upp erat jävla snack! Visst ni är fans men det betyder ju inte att ni känner honom för det. Ni vet ju ingenting om hans bakgrund eller vad han gör eller inte. Han kan ju se hur snäll och underbar ut som helst, men för det så behöver man inte vara en sådan person. Personer spelar ju väldigt bra. Och om han slått Rihanna eller inte, det kommer vi nog inte få reda på. Tidningar skriver och skriver, men hur mycket överdriver dem inte och lägger till grejer som inte är sanna? Själv tycker jag att Chris Brown är en jättebra sångare. Men bara för det så går jag inte ut på bloggen och skriver att han aldrig någonsin skulle slå någon. För det vet ju inte jag. Och, det är så himla störande att vissa människor verkligen tror att de känner honom? Asså seriöst, get a life!!! Ni är bara fans ;)

Kommentarer
Postat av: Fia

Som sagt dom känner inte honom eller henne!

2009-02-13 @ 21:09:01
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Anni

Eller hur. Man kan ju knappt känna vissa personer i sin omgivning utan och innan så varför skulle man känna en kändis? Att han är söt eller sjunger bra utesluter liksom inte att han skulle slå någon. Jag har blivit slagen av söta killar och tjejer...



-puckon-

2009-02-13 @ 21:30:56
URL: http://eyecandy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0