Plugg och massa skratt.

Kom hem ifrån Ulla för en stund sedan. Det var la helt okej, vi var alla väldigt trötta. När jag och Cely kom upp till Ulla, så öppnade hennes mamma dörren och Ulla sov. Självklart! haha. Jag hade tidigare sagt till Cely när vi skulle upp, att Ulla säkert sov. Och, jag hade rätt. Jag känner henne bara för bra. Jag var nog den enda som var insatt i att plugga, men det blev massa skratt och snack endå. Men provet imorgon, oh jag har ingen aning om hur det kommer att gå. Jag hoppas på ett bra resultat ifall. Fan.. jag hatar och vara nervös inför prov. Det är så onödigt egentligen, menmen.. Ska ifall kolla på Vänner strax, sedan hinner jag plugga i en timma inan Two and a half men ( stavas ) börjar. Sedan vid tio, så måste jag lägga mig. Har nämligen provet direkt på morgonen. Så det gäller både att äta en bra frukost och vara pigg. Wish me good luck! Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0