Otur

HMs hemsida cpar, så det går inte och beställa just nu. Utan jag är tvungen att beställa det imorgon. Men, bättre sent än aldrig! Jag hann ifall lägga in ett par skor i varukorgen hemsidan cpade. Det fick bli ett par svarta, eftersom att jag och vitt hör verkligen inte ihop. Speciellt inte när det gäller vita skor. Dem blir så smutsiga efter första dagen typ! Och, jag tycker det är fult att gå runt i ballerina skor, när de är smutsiga. Jag ska fortsätta att beställa imån och då lägger jag nog upp bilder när jag hinner. Filmen är förövrig färdig nu och den var väldigt bra. Sorlig var den också. Jag är sugen på att kolla på Twilight filmen. Men nja, jag vet inte riktigt.. Kanske borde lägga mig, eftersom att jag vill vara pigg imorgon när jag är med de andra. Sist vi var, så gick alla hem jättetidigt för att vi var så trötta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0