Oscars Galan 2009 tonight!

Hej på er kära läsare. Idag har jag inte gjort något roligt, förutom att sova och det är ju roligt det. Vaknade vid fem och var jättesur, fråga mig inte varför. För jag vet inte ens varför jag var så sur. Hoppade ifall i duschen och sedan var allt så mycket bättre. Jag skall strax föna och platta håret. Åh, det är ju så jobbigt att platta håret när man har långt hår. Fast som tur va, så är det inte alls mycket jag behöver platta eftersom att det nästan redan är platt. Men håret måste ju vara äckligt snyggt, så perfekt som jag är måste jag platta igenom mitt hår endå. höhö! Jag väntar på att One tree hill skall börja. Sedan blir det Gossip Girl. Har redan sett avsnitten, men får ta och kolla på det endå. Ikväll är det ju Oscars Galan och den börjar vid 12 inatt. Och, jag som har skola imorgon och ingen sovmorgon ska kolla på det endå. Det är ju så bra! Får se hur länge det håller på och tror att det håller på i ett par timmar. Ska ta och köpa massa redbull idag, så att jag kommer upp imorgon. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0