Nu jävlar!!

Nu ska jag börja äta nyttigt och börja träna. Eftersom att jag inte tränat något sedan jag slutade spela innebandy, vilket jag ångrar så jävla mycket idag. Men kommer man inte överens med vissa i laget, så är det hopplöst. Dock så finns inte mitt gamla innebandylag kvar längre. Synd det, för vi var ju så bra! Tillbaka till ämnet. Allt onyttigt är oförbjudet från och med idag. Jag och Samah slog en pakt om det. Vi skall till och med dricka sockerfria redbull från och med idag. Onyttigt är äckligt och bara tanken av allt man stoppat i sig äcklar mig just nu. Har velat börja träna förut, men bättre sent än aldrig. Detta ska hållas och jag ska klara det! Skall klara att få på mig Samahs kläder, får ju på  mig vissa av hennes kläder med tanke på att vi egentligen har samma storlek, men hon har gått ner i vikt som fasen. Förövrigt så börjar One tree hill nu och jag kom på att jag har prov på torsdag och måste smått börja träna på det idag. Puss lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0