My super sweet 16

Hej! Idag var jag uppe ganska tidigt för att ha lagt mig vid fem på morgonen. Väntade på Zarah, men hon trodde att jag hade somnat för att jag inte svarade på ett sms, så hon sov hos Alex. Men jag har ifall inte gjort något speciellt sedan jag vaknade vid elva. Har suttit vid datorn och kollat på My super sweet 16 på MTV. Det är marathon hela dagen, eller ah fram till klockan sex. Vi ska nog upp till Napoli senare, Zarah skrev det på smset igår. Såg det för en stund sedan. Napoli är ett sådant ställe vi går till när det är akut och det har hänt massvis av grejer och vi måste tala om det för varandra. Även ett ställe där man äter när man är bakis! haha. Vad jag ska göra resten av dagen, har jag ingen aning om. Det är massa snö ute och det är inte kul. Men vet ni vad? När jag vaknade i morse så hade jag kvar mina lockar. Det var härligt, slipper jag locka det idag.. och jag har gått utan smink i två dagar. Ibland är man sådär äckligt snygg utan smink. Tror detta är min snygg-utan-smink helg. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0