måndag kväll.

Sitter just nu och kollar på Lipstick Jungle. Det är så bra! Har ifall pluggat massa nu. Jag tycker så synd, det har ju varit plugg hela veckorna här hemma känns det som. Ifall när det gäller mig och Samah. Stakaren pluggar hela tiden nu inan lovet. Hon förtjänar något väldigt bra. Ska klura ut något jag kan ge henne tills på fredag. Pengar kanske, då blir hon la glad! ;) haha =) Jag älskar min syster, hon är så underbar. Hon är faktist uppe vid Frölich och handlar mat till oss nu. Jag ska lägga mig senast vid elva idag, skulle egentligen bli tio. Men Weeds börjar, och jag blev så sugen att kolla på det. Jag vill bara att denna veckan ska vara över och att jag har en kanon helg + lov. Nu hoppas jag bara att det blir så också. Fredag är ifall planerad, hoppas bara att det blir så som vi planerat också. Puss och kram, vi hörs imorgon! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0