Lördagmorgon, en tidig morgon.

Klockan är strax halv fem på morgonen. Har tvättat ansiktet, borstat tänderna, använt tandtråd och så nu. Känner mig så duktig! Jag ska strax lägga mig, är helt inne i en film som går på 3an just nu. En as rolig komedi. För en stund sedan, inan jag borstade tänderna osv så prövade jag att locka håret med plattången. Och, det gick blev ett bra resultat. Denna gången lockade jag inte hela håret, utan bara lite här och där. Tänkte att jag slipper och locka det imorgon då! haha. Jag har blivit en riktigt natt människa. Undra hur detta ska gå när skolan börjar om ungefär två dagar. Jag typ dör!! Puss och god natt, eller ska jag säga god morgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0