Lördagkväll

Hej på er. Nu är jag hemma igen. Jag, Zarah, Cely och Alexandra har varit och kollat på bio i Kinna. Det blev Twilight of course! Den var la sådär, har börjat att tröttna på den eftersom att jag har sett den så många gånger. Man vet även vad som händer i filmen, så den blir tråkig. Men Edward Cullen är fortfarande lika snygg som alltid. Åh, min man! =) Efteråt gick vi hem till mig och åt korv med bröd. Steph har precis kommit över också. Vi sitter just nu och kollar på The Perfect Man som går på 3an. Det är en film! Jag är trött på filmer denna kväll, ge mej någon fest eller något. Sista dagen man kan ha roligt inan lovet. Buhu! Efter bion så träffade vi Samah, Christopher och Tobias. Dem är så roliga! Sedan skildes vi åt, eftersom att vi skulle hinna med bussen. Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0