Lockar är snyggt!

Med tanke på att jag alltid har tråkigt och platt hår hela tiden, så vill man ju gärna göra något snyggt med håret. Det är inte direkt kul och ha långt fint hår och sedan bara det platt hela tiden. Trist! Och, jag har alltid tyckt att det är så snyggt med lockar i alla möjliga former. Eftersom jag inte äger en locktång, så försökte jag med plattången. Och det går ju lika bra har jag hört av folk. Men visste inte riktigt hur man gjorde. Så jag frågade Alexandra och då visade sig att jag visst ägde en locktång, men den hade legat hos henne sedan i somras typ. haha! Fick den ifall och lockade håret. Det blev så snyggt, dock kortare men endå. Lockade det dock två gånger, för att de skulle hålla. För när jag var ute med lockarna och inte hade lagt någon spray, så blev plötsligt mitt hår rakt igen. Men jag hatar spray, det förstör håret och jag har hållt mej ifrån det ett bra tag. Skulle inte klaga på att ha tjockare hår dock... haha! Trodde faktist att jag hade tjockt nog, men det hade jag visst icke. Då blir håret mycket fylligare med lockar. Men till saken, det blev as snyggt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0