Jisses!

Visst är det irriterande när man messar någon, sedan får man leveransrapport och personen inte svarar? Ahjo, det är fan irriterande! Men det kan även vara förståndligt. Har inte pratat med denna person på 1 år och två månader. Men det har ju gått så långt tid och kanske lite försent att skriva nu. Men o andra sidan, så var det inte mitt fel. Utan det var bådas och jag tycker att det har gått så långt tid, att det är dags att komma över det. Jag kom över det för ett bra tag sedan, men jag har ingen aning om personen har gjort det. Vi har träffat på varandra, men personen går därifrån så fort den ser mig. Men det är ju som sagt upp till dej! Jag var ifall den som tog steget och hörde av mig. För annars hade la ingen av oss gjort det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0