Jag saknar dina ord som värmde så otroligt.

Hej på er! Inte lagt mig ännu, trots att jag skulle lägga mig tidigt. Men jag är super pigg just nu, tack vare dessa underbara redbull som finns. Är med Zarah och Steph. Vi planerar helgen, men Z ska nog åka till sin pojkvän. Vilket betyder att jag och Steph blir kvar här i Skene. Vi vill dricka eller hitta på något kul ifall! Mucho roligt, jag längtar. Hade ju egentligen planerat med Julia och Cely, men det har visst uppstått problem som inte kan nämnas här. I'm sorry bejb, det kommer ordna sig! =) Hörs efter skolan imorgon och btw, jag måste sitta i biblioteket imorgon och plugga häcken av mig!

Kommentarer
Postat av: Nathy

Va!? Har Z pojkvän.. vad fasen har jag missat? haha

2009-02-26 @ 19:16:42
URL: http://nathydemecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0