Jag orkar inte mer.

Vill bara komma bort härifrån ett tag. Snälla!! Sista veckan i skolan och jag ber om att denna veckan ska gå så fort. Jag kommer inte alls vara på humör någonting. Får hoppas att det ändras, vill ju itne vara någon surpuppa i skolan. Men tyvärr så kan man inte hjälpa det ibland. Vill bara ha lov nu och vill inte ens gå till skolan på hela veckan. Och, så har jag prov på tisdag.. måste verkligen fokusera på det trots att jag inte vill göra det nu.. fanfanfan! Visst kan livet vara sådär äckligt jobbigt. Har inte varit med om det förut direkt, men nu förstår jag vad vissa går igenom. Och, det är inte det minsta roligt. Måste komma på andra tankar.. vill åka dit jag mår som bäst. Tunisien! Nu ska jag läsa kolla på Scrubs och förhoppningsvis somna. Om jag nu kommer kunna sova. Vi hörs imorgon efter skolan. Puss på er! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0