Jag har blivit besatt!

av att blogga. Så fort jag har tråkigt, eller har laptopen i närheten och det är paus på TV, så bloggar jag typ. Och, det komiska är ju att jag inte direkt har något att skriva heller. Utan, jag bara kör på och skriver av mig. haha! Kollar ifall på The Hills, men det är paus nu så jag kollar på Las Vegas så länge. Jag är hungrig, men mamma är inte hemma och pappa är inget vidare på att laga mat. Samah ska strax till sin pojkvän. Känns som att hon aldrig är hemma längre, hon är ju där så ofta. Och tro det eller ej, men hon saknas hemma ibland. Man kanske inte alltid pratar med varandra och så, men hennes närvaro betyder oerhört! Känns som att hon numera bor hos hennes pojkvän och är där mer än hon är hemma. Nu börjar The Hills igen, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0