Jag är trött och det är super bra!

Hello people! Jag är med Z & S just nu. De håller på att fixa Zarahs hår. Ser ut och bli fint faktist. Jag lockade håret inan och det blev liksom bra på en sida och på den andra ser det lite misslyckat ut. Som om jag typ har lockat hälften av håret, och inte blivit klart. Men på andra sidan är det skit snyggt. Sådant är surt! Imorgon slutar jag kvart över tre, åh jag orkar inte. Men det är bara att stå ut, för sedan är det helg. Ska bli sjukt underbart! =) Jag väntar på att Sex and the City skall börja, sedan ska jag upp till banken och ta ut pengar, sedan hem och lägga mig. Är trots allt trött, vilket är super duper bra. Imorgon har vi även parlament. Puss på er lovers! ;)


Såhär blev resultatet :









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0