Jag är kass på detta!

När jag väl skriver att jag ska lägga mig, så blir det aldrig så. Jag lyckas alltid hitta något och göra. Denna gången blev det att läsa andras bloggar. Det är inte så ofta jag gör det, förutom mina vänner då. Men alla bloggar är så lika på ett sätt tycker jag. Men jag har ifall nu stängt ner den sista bloggen. Det får vara nog för denna kväll! Äter knäckebröd och dricker Multivitamin juice och kollar på Mellan himmel och jord. Har kollat på den serien ungefär två gånger, eftersom att den går såhär sent. Förstår nästan ingentig, men det var det enda bra som gick på TV såhär sent. Klockan är snart halv fem och nu är det läggdags på riktigt. Föressten så läste jag min systers blogg och mamma och pappa kanske ska åka bort i helgen? Där ser man, jag är alltid den som får reda på saker sist i familjen. Oftast ifall. höhö. Kul för dem + så är det Alla hjärtans dag.


Kommentarer
Postat av: anna

sv: ska till alanya sen flyttar jag till london som Au pair

2009-02-13 @ 09:27:11
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0