Jag är ingenting utan dig.

För er som läser min blogg, rubriken har inget sammanhang med vad jag skriver. Från och med nu ska jag ha helt olika rubriker, gemfört med vad jag skriver. Får se hur länge det håller.

So what? Har precis kollat klart på Gossip Girl. Det är synd att man redan vet vad som händer i serien, för då är det ju helt hopplöst att kolla egentligen. Men har man inget bättre för sig, så är det okej. Jag väntar på att The Hills skall börja. Känns som att jag redan har sett alla sesonger av mina favorit se.rier. Men man kan ju inte hålla sig, utan måsta bara få kolla och se vad som händer. Lyssnar även på Kapten Röd och dricker min sockerfria Redbull. Gott!  Jag är rätt så slut på ord, så jag säger nog god natt härifrån. Förövrigt så har vi redskap på idrotten imorgon. Jag liksom hatar redskap! Fan. Och, imorgon skall vi repa på musiken. Jag har ingen jävla lust alls, fan måste jag gå? Blä! Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0