Jag älskar er så äckligt mycket.

Julia och Cely, jag älskar er bästy! :) Jag och Cely kanske skall åka ner till Serbien med Julia i sommar. Det kommer bli så otroligt roligt om det blir av. Skulle ju åkt ner med  L   för två år sedan, men då hann vi glida isär inan vi skulle åka iväg. Det var ju tråkigt, eftersom vi hade planerat så och det var inte alls långt kvar till sommaren. Jag hade redan tänkt och prata med mamma och pappa imorgon. Det är ju bara problemet att jag knappast tror att jag kommer kunna klara mig i Serbien länge. Kan ju knappast språket, men pratar dem engelska så klarar jag mig utmärkt!

Imorgon fortsätter dem att visa massa avsnitt av Rob and Big. I love it!


jag saknar ord.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0