Inget blir som man planerat.

Visst, jag skulle plugga inan och åka upp en sväng till Ulla. Men nej, ungefär tio minuter senare så blev det plötsligt att jag, Cely och Julia skulle vara. Det var ifall jättetrevligt som vanligt när jag är med dem. Seriöst, vi blir bara löjligare och löjligare för varje gång man är. Men det är så himla härligt och ha så underbara vänner som dem. Vi har alltid så himla roligt och visst är det lämpligt att vara lite barnslig ibland. Anyway, vi hade ifall jätteskoj och helgen är uppbokad! =) Jag kom hem för en stund sedan, fryser häcken av mig. Det var svin kallt ute. Jag och Cely följde Julia hem. Hennes mamma skulle egentligen hämta henne, men vi kände att vi ville gå ut och gå samtidigt. Sjukaste humorn har vi och bästa också! Jag ska ifall strax tvätta bort sminket och lägga mig i soffan och invänta Two and a half men. Jag fryser jättemycket, fy vad det är kallt. Skulle just nu vilja vara utomlands och ligga och sola och bada. Och, försöka att få mig någon färg. Har ju väldigt svårt för att bli brun i ansiktet. Blir fan bränd om jag ligger i ungefär 15 minuter, när det gäller resten av kroppen. Puss på er =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0