Ingen rubrik

Hallå på er! Jag har precis kollat klart på Top Model. Zarah och Nathalie kom precis hem. De hade köpt med sig mat och filmer hem. Mums!! =) Vi ska nog börja att kolla snart tror jag. Men först så kommer pappas kompis hit och fixar min dator. Förhoppningsvis så kommer det att funka, annars är det ju kört med den. Jag och Samah hade tänkt att investera i en bärbar dator. Det kan vi nog behöva, tycker ju att bärbara datorer är mycket bättre. Jag har ju endå pengar och behöver dem inte till något direkt. Men det går att övertala pappa, vi är riktigt duktiga på det! Vi ska ifall byta till Telia och ha trådlös internet. Pappas ide, så vi får la hålla med. Hörs kanske senare, annars så ses vi imorgon. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0