I'm home!

Hej. Nu är jag hemma igen. Vi var uppe vid hemmakväll och Frölich. Träffade även Daniel och hans stora gäng. haha! Sedan när vi var på väg hem så träffar vi C. Vilka minnen man har, gud. Det blev ifall massa skratt och jag fick ont varje gång jag skrattade pga min träningsvärk. höhö! Jag och Steph gick sedan skilda vägar och det händer nog inte något idag heller. Funderar på att lägga mig eller något? Finns inte så mycket annars att göra. Kan nog bli skönt och lägga sig tidigt också, så vaknar man tidigt imorgon. Julia är ensam hemma imorgon kväll och jag och Cely skall nog dit. Vi ska även vara barnvakt åt hennes lillasyster. Skoj! =) Så är det fest och Ulla vill att jag ska hänga med, men kan inte bestämma mig. Och, kanske blir fest med Steph också eller bio. Varför ska allt komma på en helg? Varför kunde det inte komma tidigare, tex på lovet? Surt! Ha en bra fredagskväll, puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0